Telefon og videokonsultasjon
Vi i fysioterapitjenesten tilbyr nå tlf- og videokonsultasjon med sikker innlogging som et alternativ frem til vi kan ta imot pasienter som vanlig. Disse tjenestene følger takstplakaten til Helfo/frikort/egenandelstak 2.
Vi har flyttet til nye, flotte lokaler i 3. etg over banken.
Pasienter som blir utskrevet fra sykehus med sykdom eller skade som kan gi fare for varige fysiske mén skal fortsatt motta fysioterapi. Hvilken type oppfølging(tlf/video eller vanlig konsultasjon) de kan få vurderes i samråd med lege.
Under er en oppskrift for hvordan du som pasient kan gå frem for å bestille tlf- eller videokonsultasjon:
- Logg inn i PasientSky-appen til iOS eller Android, eller via pasientsky.no
- Søk opp *Fysioterapitjenesten Hemsedal kommune* for kommunale fysioterapeuter og *Hemsedal fysioterapi* for Anna Pedersen for å se når behandleren din tilbyr videokonsultasjon
- Velg ønsket dato og klokkeslett, og reserver din time
- 10 minutter før din time starter, logger du inn i PatientSky og starter konsultasjon ved å trykke på «Start videokonsultasjon»
Slik gjennomføres en videokonsultasjon.pdf
Se også video HER for hvordan du kan bruke videokonsultasjon.
Om noen har spørsmål rundt fysioterapioppfølging i denne spesielle situasjonen ta kontakt med en av fysioterapeutene under:
Anna Pedersen, mob: 41289486
Katrine Gabrielsen, mob: 94793793
Marianne Intelhus, mob: 95803007
Stine Money, mob: 48027699
Arbeidsområdar for fysioterapitjenesta
• Helsefremmande og førebyggjande arbeid
• Behandling
• Habilitering/rehabilitering
• Hjelpemidlar
• Gruppetrening
Mål for fysioterapitjenesta
• Befolkninga tek ansvar for eiga helse.
• Omfang og konsekvensar av skadar, belastningslidingar, livsstilsjukdommar og psykiske lidingar reduserast og at sjukefråværet gjeng ned.
• Dei med medfødde eller ervervede funksjonshemningar gjenvinn, beheld og utviklar si funksjonsevne og opplev deltaking og mestring.
• Behovet for omsorgsteneste heime og i institusjon unngås eller utsetjast ved at brukar opprettheld funksjonsevna.
• Fysioterapitenesta skal vere ei serviceretta og effektiv teneste med høg fagleg kvalitet. Tenesta gir tilbod til brukarar i heile livslaupet, frå nyfødd til dei eldste.
Fysioterapeut med drifttilskot
Kommuna har driftsavtale med private fysioterapeutar i tilegg til kommunale ansatte.
Frå 1.januar 2018 treng ikkje pasientar lenger henvisning frå lege, manuellterapeut eller kiropraktor for å få stønad til fysioterapi.
Dette betyr at pasientar som har behov for fysioterapi kan oppsøka fysioterapeut direkte. Det er fortsatt ein forutsetning for stønad at pasienten går til ein fysitoerapeut som har driftsavtale med kommuna. Sjølv om kravet til henvisning faller bort, er det ikkje til nokon hinder for at pasientar fortsatt kan komme med henvisning til fysioterapi.
Tenesta kan bidra med
• Undersøking
• Funksjonstrening/motorisk vurdering
• Utforming og oppfølging av tiltak
• Behandling
• Gruppetrening
• Opptrening etter medisinske inngrep
• Veiledning, informasjon og undervisning
Kriteria/vilkår
Den enkelte fysioterapeut har eit sjølvstendig ansvar for å vurdra pasientens behandlingsbehov og skal ved behov samarbeide med pasientens fastlege og med andre relevante tenesteytere.
Fysioterapeutar med driftsavtale skal vurdere alle henvendelser og prioritere ut fra haste og alvorlighetsgrad.
Kontaktinfo
Hemsedal kommune har driftsavtale med:
Anna Pedersen: Spesialist i allmenn fysioterapi
Tlf: 412 89 486 Hemsedal Helsesenter, hemsedalsvegen 2887. Anna Pedersen fysioterapi
e-post: anna.pedersen@hemsedal.kommune.no
Terje Skulstad: Manuellterapeut og spesialist i idrettsfysioterapi
Tlf: 934 68 426 Helselaben, Hovtunsenteret 2etg. Helselaben
e-post: terje@helselaben.no
Kommunal Fysioterapi
Er ein viktig del av den tverrfaglige kommunehelsetenesta
Tenesta kan bidra med
- Fysioterapi knytta til skule, barnehage og helsestasjon.
- Forebyggande tiltak, usikkerhet knytta til barns utvikling og habilitering av barn med sjukdom og skade.
- Rehabilitering knytta til Bygdaheimen og heimebaserte tenester med fokus på å ivareta og oppretthalde funksjon.
- Fallforebyggande tiltak.
- Behandling og trening individuelt og i grupper i sal og varmtvatnbasseng
- Hjelpemiddelformidling, søknader, utprøving og tilpassing
Kontaktinfo
Fysioterapeut:
Marianne Intelhus: 958 03 007 (mandag-fredag) marianne.intelhus@hemsedal.kommune.no
Kathrine Gabrielsen: 947 93 793 (mandag - fredag) katrine.gabrielsen@hemsedal.kommune.no
Stine Money: 480 27 699 (mandag-fredag) stine.money@hemsedal.kommune.no
Frisklivskoordinator:
Tordis Neteland: 31 40 88 18/ 970 58 818 (mandag - torsdag) tordis.neteland@hemsedal.kommune.no
Ergoterapeut:
Tuva Øyen: 906 49 819 (mandag og torsdag) tuva.oyen@hemsedal.kommune.no
Aktivitetstilbud
Mandag | Tirsdag | Onsdag | Torsdag | Fredag |
|
|
|
||
|
||||
|
13-14 Barseltrening Treningssalen i kjellaren på Bygdaheimen Instruktør Stine |
|
|
Pris for tenesta
Når du går til fysioterapeut eller manuellterapeut, får du dekket deler av utgiftene dine til behandlingen. Som hovedregel må du betale en egenandel som teller med i opptjeningen til frikort for egenandelstak 2.
Fra 1.januar 2017 må alle betale egenandel for behandling for fysioterapeut. Diagnoselista som tidligere ga rett til gratis fysioterapi avvikles. Barn under 16 år og personer med yrkesskade er fritatt for egenandel.
Eigenandel betalar ein fram til ein har nådd beløpsgrense for frikort som er kr. 2 176,-.
Eigenandel kan betalast med kort og VIPPS
Ergoterapi
Arbeidsområdar til ergoterapitjenesta
Ergoterapeuter gjør hverdagslivet mulig – for enda flere. Ergoterapeuter finner løsninger når det blir et gap mellom helsa og hverdagens krav.
Kommunens ergoterapitjeneste inngår som en del av kommunens helsetilbud og gis i forbindelse med behandling av sykdom eller skade til personer i alle aldre innenfor målgruppen for ergoterapi.
Ergoterapi hjelper mennesker til å fungere best mulig i hverdagen når de har problemer med å utføre daglige gjøremål på grunn av sykdom, skade eller annen funksjonsnedsettelse. Ergoterapi innebærer blant annet:
- kompensering for tapt funksjon med tekniske hjelpemidler
- trening av daglige gjøremål eller andre ferdigheter
- tilrettelegging og endring av boligen
- tilpassing av aktiviteter, f.eks. arbeidsvaner
- tilrettelegging for aktiv fungering i hjem, barnehage og skole
- veiledning og informasjon
Hvem kan få tjenesten
Personer som har vansker med å klare daglige aktiviteter eller som står i fare for å få vansker i forbindelse med alder, funksjonshemming, sykdom eller skade.
Utlån av hjelpemidlar
Korttidsutlån
Dersom du bur, eller oppheld deg i kommunen, og treng hjelpemiddel i ei kortare periode, kan du låne dette frå det kommunale hjelpemiddellagret.
Utkøyring av hjelpemiddel frå kommunalt lager kr. 150,-.
Eksempel på hjelpemiddel er:
• krykkjer
• rullator
• toalettforhøyar
• badekarbrett
• toalettstol
• dusjkrakk
• manuell rullestol.
Lånetida er 3 månader, med muligheit for forlengelse.
Langtidsutlån
Har du varig (over 2 år) behov for hjelpemidlar, ta kontakt med ergoterapeut som sørgjer for utreiing og søknad vidare til NAV Hjelpemiddelsentral Buskerud.
Hjelpemiddelbehovet vurderast av ergoterapeut saman med brukar og/eller pårørande.
Terapeuten i kommuna har ansvar for å begrunne hjelpemiddelbehovet i søknaden (som dei sender til NAV Hjelpemiddelsentral Buskerud), og for at opplæring i bruk av hjelpemidlane blir gjeve.
Vi gjer oppmerksom på at det kan ta fleire veker eller månader å få hjelpemidler fra NAV Hjelpemiddelsentral Buskerud.
Vaktmeistar eller ergoterapeut tek kontakt med brukar/pårørande når hjelpemidla er komne.
Kontaktinfo
Ergoterapeut:
Tuva Øyen: 906 49 819 (mandag og torsdag) tuva.oyen@hemsedal.kommune.no
Div lenker
Hjelpemiddelsentralen i Buskerud